© Copyright Pinto Solutions 2016

Persbericht laten schrijven

Het reclamebureau Haarlem heeft veel ervaring met het schrijven en het versturen van persberichten voor uiteenlopende nationale en internationale bedrijven. De kracht van reclamebureau Haarlem ligt in het feit dat wij niet alleen een persbericht schrijven en uitsturen, maar daadwerkelijk ook dagelijks contact hebben met de redacties van tijdschriften, dagbladen, websites en tv programma’s.

U kunt bij ons deskundig een persbericht laten schrijven en uitsturen. Wij gaan daarvoor als volgt te werk:

1.    Het afnemen van een interview dan wel face tot face dan wel telefonisch. Dit is belangrijk om inzicht te krijgen in vragen als:

a.    Wie is uw doelgroep is en hoe wilt u deze bereiken.

b.    Welke media zijn interessant.

c.    Hoe krijgen we journalisten zo ver om over uw product of dienst te schrijven.

2.    Nadat wij inzicht hebben in uw bedrijf en uw wensen zullen er 1 of meerdere persberichten geschreven worden. Deze worden indien gewenst op de diverse nieuws servers geplaatst (ANP, Nieuwsbank etc.).

3.    Het persbericht wordt verstuurd naar alle redacties, die van belang zijn voor uw product of dienst. Het Reclamebureau Haarlem heeft een up to date lijst van alle redacties in Nederland.

4.    Onze vaste contacten bij de redacties worden tenslotte gebeld om een zo’n hoog mogelijke attentiewaarde voor uw product of dienst te bereiken.

Bevalt onze werkwijze om uw persbericht te laten schrijven? Neem dan contact op door te bellen met 023 751 51 82 of vul het contactformulier aan de linkerzijden in!

Is uw website of huisstijl toe aan vernieuwing?